vineri, 21 noiembrie 2008

Si totusi...

Orice alegere am face, zice-se c-ar fi motivata de modul in care ne pozitionam fata de o imagine. Ce bem, ce mancam, ce spunem si ce nu intr-o situatie se raporteaza la propriul ansamblu de prejudecati, opinii si credinte. Mentalitate. Personalitate. Am pornit de la o premisa interdisciplinara care sta la baza tuturor cursurilor FCRP doar de dragul interogatiilor retorice. Ce mentalitate si ce fel de consumatori sunt cei inconsecventi, cei care nici nu vad acea poveste spusa de marca pentru ca sunt interesati de un detalii precise...Probabil ca nu multi, dar or mai fi si altii mai excentrici decat mine, oamenii ca Filip Faurit de Fuborg. Au gasit o adresare clara unei generatii in care fiecare se vrea original, sclipitor, extravagant...daaar ce te faci cu cei care pur si simplu nu sunt atinsi de niciun fel de publicitate? Adica ce li se poate face -din perspectiva manipularii prin imagine- celor ca mine, in stare sa pluteasca intr-un balon de sapun si sa nu vada ca in locul bijuteriei de pe strada pe care locuiesc s-a deschis un casino?!

P.S. Da, mare e gradina in care ne zbenguim. Si totusi stiu foarte bine ca nu se opereaza cu individualitati. Fiecare apartine de anumite grupuri sociale ca doar n-om fi nici atat de separati de lume ca niste insule dar nici omnipotenti si omniprezenti.

Niciun comentariu: